Grattis!

        2009-05-15| 15:27:08
Idag fyller min käre far 60 år, stort Grattis Papi! För att fira denna stora dag kommer mina föräldrar upp till huvudstaden och hälsar på deras 2 döttrar! Ikväll ska vi gå ut och äta middag på Aya Sofya en turkisk resturang på söder som jag hört mycket bra om så vi får hoppas de lever upp till ryktet, jag fullständigt älskar ju turkisk mat så de blir nog bra! Ska överraska Pappa med en väldigt rolig present men det kan jag inte skriva här riktigt än för man vet aldrig när han läser..

Resten av helgen ska väl spenderas med familjen vet inte riktigt vad vi ska hitta på men mysigt ska det bli att hela familjen är samlad, de händer nämligen inte var dag.. Och imorgon jobbar jag min första dag på Inwear! Spännande, uppdatering om hur det går lovas:D

Igår var det After work, inte bra för plånboken!! Men det var trevligt, fast tog de ganska lugnt.. Inte många dagar kvar att jobba på Shell nu, närmare bestämt bara 4 st om man inte räknar med de sista 2 timmarna idag.. Det känns riktigt bra även om jag kommer sakna alla goa kollegor, men det är ju inte som att vi inte kommer kunna träffas bara för att jag byter jobb:)

Kommentarer
Postat av: emelie

gratta din papi från mig!=) Om du inte har något för dig lörd kväll är du sååå välkommen hit!=)



PUSS

2009-05-15 @ 18:02:10
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: sanna

Lycka till på jobbet =)

2009-05-16 @ 09:51:39
URL: http://sannaerikssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback