Fjortisfylla ggr 3..:/

        2009-05-04| 14:41:11
Pappa, sluta läs nu du vill inte veta mer!


Den här helgen har varit helt sjuk. Roligt sjuk för det mesta! Åkte till Värmland i torsdags efter att ha varit på en lyckad men kort intervjuv (ska dit igen på onsdag) hann svänga in på systemet i sumpan innan jag hoppade på tåget och köpte 2 flaskor vin! Kom hem runt halv 9 och åt lite mat och prata lite med Papi sen var det bara att åka in till stan för fest med Hanna, Ewe och sen kom även Linnea + massa annat löst folk! Hittade en gorilla som jag förälskade mig i, när man klappade händerna framför honom så börja han sjunga macarena!:D Runt midnatt drog vi oss mot det kära statshotellet, där var det allmänt dött, hann träffa Mattias som värmde mitt kalla hjärta med uppmuntrande nyheter:) Men hannapanna fick tupjuck så hon drog iväg med mig till red brick efter ca 20 min.. Där hitta vi massa roliga folk så som Äckel-Nina o Äckel-Mikaela;P Mula och vår gamla "storebror" Simon (han var vår chef på tc och vi adopterade honom som vår bror:)) Efter en stund mötte vi upp Linnea och sen drog vi på efterfest där en trött Sara somnade först av alla, vaknade mitt i natten av sjukt hög rockmusik dunkade sönder mina öron och jag hade 4 personer som mer eller mindre låg på mig i soffan och snarkade, vandrade vidare till sängen (att ingen kommit på att ta denna var ju märkligt) vaknade en timme senare av att Linnea oxså kom på den smarta idén att det är skönare att sova i en säng än att trängas i en soffa.. Lördagen spenderades med Linnea och Hanna i solen, jag fick lite färg tro de eller ej;) Åt god mat och massa tjöt om allt och ingenting:D Sen var det dags att göra sig snygg igen och åka till Mims för tjejgrillfest:D Mkt trevligt, och mkt gott! Gamla och nya vänner en perfekt kombination! En vinflaska, ett kortspel, massa tjöt och massa fyllekort senare kom en Oscar och skjutsade oss till Wickan, där spelades Sahara Hotnights, heta som få, spenderade några kronor för mkt i baren, hamnade nästan i slagsmål med ett äckel som tafsade mig på rumpan och sen kallade mig hora då jag bad honom dra åt helvete och slog honom på käften.. Tur att mina vänner kan hålla i mig när jag blir fylleaggresiv;) Sen var det dags för efterfest hos Adam, vem tror ni somnade på en gång? Moi of course;P Det är faktiskt inte lätt att hålla sig vaken så länge när man festar som en rockstar haha:P


Lördagen då, dags att inhandla system när man fortfarande är full/bakis= ILLA!! Äsch det är bara valborg en gång om året, eller hur? :) Lagade mat med Hanna och vi satt och var bittra över hela manliga släktet..Fuckers är vad de är, hela bunten.. Ok inte som vänner men som allt annat..Hate them! Sen var det dags igen då, denna gång rejällt sliten, måste starta drickandes med en alvedon så huvudvärken släpper.. Sen full rulle, förfest med Marcus och hans killkompisar, jag, Ewe, Hanna och Sofie, damn! Vinflaskor tog slut, blev bjuden på den ena cidern efter den andra och shots tvingades i, både en och två och tre och fyra och förmodligen många fler men minnet sviker.. Så går det när man förfestar med Marcus då blir man alltid klapp kanon och jaa det blev jag.. Hur vi kom in på en statt har jag inget minne av men där släpper de ju in en oavsett hur full man är, jag kommer ihåg ungefär 5 min av Statt och tur är nog det..Dock är det inge vidare trevliga minnen.. Lyckades på något sätt ramla därifrån och ramla in i en taxi och ramla hem till mor och far.. Har ett svagt minne av att taxichaffören satt och pratade om hur glad jag skulle vara att jag flyttat till Sthlm och att han oxså ville dit, jag fick typ ur mig, hata statt, hata karlskoga, älska sthlm bäst... Herregud, söndagen mådde jag som jag förtjänade, aldrig mer alkohol har jag nog aldrig sagt med sådan inlevelse.. Jag måste ta mig samman, ska lätt vara nykter i 2 veckor åtminstone..


Varför varför varför blir man alltid så obehärskat full så fort man kommer hem till stan? Man taggar till för mkt tror jag, har haft den här diskusionen med Mattias och det är samma sak för han..Så illa, hade ju varit trevligt att umgås lite med folk så man kommer ihåg de dagen efter men icke..

Uppdaterar med bilder sen!

Kommentarer
Postat av: Mimma

Ja, jag vet ju det. Fick ju ta hand om dej haha



2009-05-05 @ 08:50:44
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: Mimma

Nej, men det vet man aldrig så full som du va =)

2009-05-05 @ 09:06:58
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback