Ready, steady, go!

        2009-05-25| 21:35:54
Kom nyss hem från jobbet, min första riktiga dag! Vilket innebär att jag hade butiken själv i över 6 timmar, inklusive stängning helt själv.. puh men det gick bra, sålde ganska bra och hjälpte många med att välja outfits till diverse evangemang vilket alltid är kul och de är så tacksamma när man hjälper dem, vissa behöver verkligen shoppinghjälp, de vågar liksom inte lita på vad de kan pröva och inte pröva "men min man tycker si" och "men jag vill inte se tjock ut" osv osv, men jag löser deras problem och fyller deras shoppingpåsar, superkul:D Fick lite trassel med kassan precis innan stängning men jag tror att jag lyckades lösa det oxså, annat märks väl imorgon.. Imorgon ska jag jobba i västermalmsgallerian, först ett möte, sen öppning och sen slutar jag redan vid 13 så skönt! Hoppas det är lika bra väder då som de varit idag så kan man gå ner till rålis o sola lite:) Kvällen bjuder sedan på Tng fest på boule och berså!


Kommentarer
Postat av: Mimma

kan du inte ta bild på några skyltdockor du stylar o lägga ut =)

2009-05-26 @ 19:55:59
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback