Love knock-down

        2009-05-13| 16:34:10
Mina kunder älskar mig idag, kärlek de:D haha


Snart dags för att åka till Sickla med min underbara Maria, vi ska handla massa tyger <3 Sen ska de sys vill jag lova;) Sen ska jag ta en lugn kväll i min säng med den där Ben & Jerry tror jag.. F-n va ledsen jag blir när jag tänker tillbaks på allt.. Det var JAG som förstörde de.. Jag, bara jag.. Så jävla klantig är jag, nu är allt för sent och jag hatar de, för nu finns de ingenting jag kan göra..:/ Jag ska aldrig mer spela spel med kärleken näe de är inte värt de, vi kunde bli något speciellt, något fint men nu blev de inget mer.. Jag är ledsen för de.. De är de enda jag ångrar..Men det är väl kul att vara singel? Eller så är det just de det inte är efter nästan 2 år som singel.. Men man får göra de bästa av situationen, kommer bli en nice sommar i sthlm med mina flickor iallafall, gud så kul vi kommer ha de:D


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jaaa det ska vi ha =)

2009-05-13 @ 19:45:43
URL: http://sannaerikssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback