Insane

        2009-06-06| 13:44:22
Igår lurade Sanna iväg mig på bio.. Det skulle hon inte ha gjort.. Vi såg antichrist, Sanna hade lyckats få med mig genom att säga att det var en skräckfilm.. Det var de inte.. Eller räknas det som en skräckfilm när hela biosalongen, och jag menar HELA biosalongen skrattar åt den "läskiga scenen"?? Den var så sjukt dålig, och inte nog med att man ville skjuta sig själv för att den var så dålig så fick den oss att tappa allt vad sexlust heter samt även vilja spy.. Varför? Räcker det med att jag säger att man får se up and close när tjejen klipper av sina blygläppar med en gammal sax, att hon slänger en stor sten på hennes mans snopp och sedan runkar av honom tills det sprutar blod överallt eller ska jag fortsätta berätta massa annat äckligt?? Låter som en bra film va? Så vill ni slösa 90 kr så gå och se denna film, men snälla ta inte med er dejt och räkna med att din sexlust kommer försvinna fortare än fortast!


Kommentarer
Postat av: sanna

men visst fastnade filmen? Jag har tänkt på den endel i dag...bisarr är vad den är!

2009-06-06 @ 19:02:45
Postat av: Mimma

fuuuuck ! jag som ville ha lite sex ikväll =(

2009-06-06 @ 20:58:18
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: Mimma

vad skönt =) SPÄNNANDE ! du kommer bli så sugen hehe. ja, men har jag väl jämt varit, u know me ;) ja, inte mkt att göra, till slut tar hon sitt förnuft till fånga men då kommer det nog vara för sent =(



2009-06-07 @ 21:11:40
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback