Tispy..

        2009-01-23| 00:52:03
Jag är full och ska upp om 5 timmar och dra mig iväg till jobbet, jobba 8 timmar och sen börja festa igen, Yippej...:P Har haft en underbar eftermiddag och kväll, först vinmingel med hela kredit, kort och vår avdelning, sen workshop, presentation bjöd på mina muffins som var mer än en hit! Lite mer vin och sen iväg till fridhemsplan för middag och ännu mer vin! Sjukt kul som alltid med mainline. Bästa var när jag var lite tipsy och skulle skicka sms till Y, skrev:
Hej Cute;) vad gör du? puss dock istället för att skicka det till Y skickar jag det till Patric som sitter 2 stolar bort från mig haha, sen visste ju hela jobbet vad jag gjort och Patric bara Sara vad skriver du till mig?? haha jaa det kan man ju undra.. Vet inte hur jag kunde förväxla Patrics namn med Y`s namn.. Inte lika någonstans..:P Men, men jag bjuder på den efter x antal vinglas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback