Hot and cold

        2009-01-03| 14:14:12
Blev väckt kl 2 i natt av ett samtal från en inte helt nykter Y;) haha länge sen jag svarade på ett fyllesamtal när jag själv var nykter faktiskt, kan iofs bero på att jag inte så ofta är nykter fredag/lördag kväller... Men hursomhelst var det mysigt:) Han sa iallafall att han kanske skulle komma till mig idag om de inte skulle gå ut i Örebro, vi får väl se om det bara var fyllesnack och om han ens kommer ihåg det eller om de blir mys ikväll..:P

Nu ska jag till syster och mysa, jag måste stanna på hm på vägen och köpa vantar bara för jag råka hälla lite glögg på dem senast vi var ute i sthml....:S Nu ska jag mysa i min favorittröja, kanske köpa lite chai-te på vägen, är ju så förbannat kallt...
  
Jag i bara myströjan på flickrummet i värmland..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback