trött på allt..

        2009-04-23| 11:50:15
Idag har jag tagit ledigt hela dagen, det är dags att ta lite fler kliv mot min dröm o mitt mål som jag tidigare berättat om. Dessutom behöver jag lite me-time, ena stunden känns det bra och allt kommer lösa sig, sen bryter jag ihop och kan inte sluta gråta:S Nu måste jag vara stark, det var väl dessutom min tur att få hjärtat krossat har faktiskt inte lyckats med de på ett par år, pga att jag aldrig släpper in någon så nära att de kan krossa mitt hjärta, men av någon anledning lyckades denna människa krossa mitt hjärta ändå, fast vi inte ens kommit varandra så nära, hur gick det till? Hur kan jag bli så ledsen av nånting som aldrig var nånting? Jag har ju verkligen försökt att inte låta det komma så nära så jag kan bli ledsen.. :/ Dessutom är det skönt att vara i fred från alla bittra människor som oxså är en av anledningarna till att jag mår dåligt..

Roliga inlägg just nu, hell no.. men va f-n can´t help it just nu..

Kommentarer
Postat av: bdg

har du fått sparken eller vad är det som har hänt?

2009-04-23 @ 12:10:11
Postat av: Sara

fått sparken? nej varför skulle jag fått de? om jag skulle fått sparken hade jag väl inte behövt tagit ledigt...

2009-04-23 @ 17:23:37
URL: http://laala.blogg.se/
Postat av: Mimma

hänt? =(

2009-04-23 @ 22:05:53
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback