Sommar, möten, sol och dans!

        2009-04-29| 15:36:56
Guess what? Idag gick jag upp halv 6 för att hinna med ett pump pass innan jobbet, så jäkla gött! Inte att gå upp tidigt alltså men att träna på morgonen, kan nog inte bli bättre start på dagen än så:) Lunchade ute i solen med Dan och Viktor i solen precis vid hamnen, så himla varmt och fint, känns verkligen att det är sommar på g nu:D Efter jobbet ska jag möta upp darling Emelie och vi ska åka och kolla på Karin som har dansuppvisning, saknar verkligen dansen i mitt liv så det ska bli kul att få titta iallafall:P Efter de är det hem och städa och tvätta sen packa inför helgens hemvändarfärd och även läsa på lite och kolla på kollektioner och fashionshows av Inwear så jag är förberedd inför imorgon, NERVÖS Jajemän!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback