Kom ta mig hela vägen hem..

        2009-04-16| 08:17:28
Stockholm är en stor stad till ytan,  de finns många platser som jag inte hunnit utforska ännu, en utav de var fram tills igår Djurgår`n. Så jag och Sanna tog en promenad dit, från söder längst strandvägen, tog ca 1,5 timmar fram och tillbaks, fint var det men tror de blir ännu finare när solen och värmen kommer fram lite mer:) Fick iallafall en bra pratstund om allt från kärleksbekymmer till familjerelationer och såklart skvaller från gågna hemvändarhelgen! 


Efter de åkte jag till Sats vällinby de var nämligen dags för mitt absoluta favoritpass: 55 min spinning till grym musik, hann även med 15 min på crossen innan passet började. När han satt på Patrik Isaksson var jag dock tvungen att stanna till och hämta luft och inte pga ansträngning utan för hans låtar är äkta för mig.. Jag blir ofta retad för att jag gillar Patrik Isaksson men det skiter jag i för jag älskar hans texter och den gången jag stod längst fram på hans konsert och sjöng nog med i nästan varje ord av varje låt och Patrik tog min hand och höll den 2 ggr, den kvällen var så magisk att jag nästan får tårar i ögonen! Kärlek, that´s it!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback