Sweet dreams

        2009-04-20| 09:29:10
Är SJUKT trött idag, så pass att jag har god lust att bara åka hem, lägga mig i sängen dra täcket över huvudet och sova till imorgonbitti, de hade inte varit fel, speciellt inte om de hade varit som i min dröm jag hade i natt där jag och en certain someone låg i sängen hela dagen och myste! Önskedröm;) Men något sådant blir de inte, helgen är förbi och det är måndag vilket innebär jobb 8 timmar, spinning en timme och sen skola 3 timmar, stressad över skolan, jag tror vi ligger lite efter i kursplanen.. Det är det värsta med kursen, att man läser så sporadiskt och intensivt så man hinner inte riktigt med.. Men det ordnar sig förhoppningsvis.. Back to work! Är för övrigt så trött att jag imorse sa att jag heter Sanna och nyss sa jag att jag ringde från swea energi? Wtf?? Sen när heter jag Sanna och jobbar på swea energi?? Inte många rätt där..



Kommentarer
Postat av: sanna

haha det var ju tur att du drog till med ett så fint namn iaf :)

2009-04-20 @ 19:07:19
URL: http://sannaerikssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback