Det är bara jag som kan lyckas med detta...

        2009-04-07| 09:32:40
Appropå (stavning?) miss clumsy.. Gissa vad jag lyckades med igår? Joo jag hade tvättat, tvättmaskinen hade precis gått klart (trodde jag), jag öppnar luckan lite snabbt.. Tvätten var inte alls klar! vattnet strömar ur över mig, över hela badrumsgolvet och kläderna är pissvåta..:/ Lyckas krama ur alla kläder och hänga upp dem och torka upp allt vatten från golvet (detta tar ca 1 timme..) sen kommer Fabio in på mitt rum:

Sara, hur går det för dig med din tvätt?:P
hehe jadu inte så bra..
då låg det massa vatten kvar i maskinen så det var bara att slänga in allt igen och köra ett till varv så allt vatten skulle försvinna, hade jag låtit tvätten bara hänga hade det förmodligen varit torrt om ca 3 år!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är allt bra rolig.... kul att man kan få sig ett litet skratt på någon annans bekosnad ;) // Ami

2009-04-07 @ 11:36:47
Postat av: Anonym

Du är allt bra rolig.... kul att man kan få sig ett litet skratt på någon annans bekosnad ;) // Ami

2009-04-07 @ 11:38:07
Postat av: Sara

hehe, jag bjuder på den Ami:)

2009-04-07 @ 12:56:29
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback