Sparks

        2008-10-09| 11:24:46

Antar att de lönar sig att skicka iväg massa ansökningar, imorse ringde nämligen telefonen och en tjej från studentconsulting tyckte min ansökan såg riktigt bra ut och jag blev kallad till intervjuv för ett jobb som administratör imorgon eftermiddag=) Ska bli riktigt kul och se vad de har att erbjuda, jag är ju mycket mer sugen på att pröva ett nytt yrke som administratör än att fortsätta med ren kundtjänst, dels för att jag trivs jätte bra att jobba med administrativa uppgifter (gjorde ju det en del på Tc och utbildade även i det) och dels för att det är ett steg närmare mot en karriär som ekonom och det är väl det som är min långsiktiga plan.. Vi får se vad som händer men nu har jag fått upp gnistan igen och det känns skönt, tänk om jag inte hade blivit vrålsjuk första 1 ½ veckan här och att jag inte hade varit så lat så hade jag säkert redan haft ett jobb, dumma dumma mig..





Kommentarer
Postat av: Blondinen Sanna A

Sv: Du vet när du är ute på krogen, har så kort klänning och inga strumpbyxor. Då använder jag vanliga trosor och dom åker gärna upp lite här och där.. Och för att få dom att sitta på sin plats så sprayar jag fast dom!



Kram Sanna A

2008-10-09 @ 13:23:57
URL: http://sannornas.blogg.se/
Postat av: Karin

Hihi Tack va snällt att du kikar in =)

2008-10-09 @ 15:12:28
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback