Miss Grey

        2008-03-22| 18:55:34

Jag är tydligen fin, fin, fin och älskad...Hur gick detta till??


Idag har jag varit duktig; jobbat 6-14 fast det egentligen var min lediga helg.. Gjort 12 st smörgåstårtor massa mackor och sålt en jäkla massa tårtor och annat gott.. Det ni.. Tog med massa gott hem; krämkaka, wienerkrans och glassbullar, som att jag inte var mätt efter påskmiddagen.. Det blir till att spinna imorgon.. Rejällt..

Jag har kommit på att jag är precis som Meredith i Grey`s..: dvs helt fucked up i huvudet när det gäller kärlek..Vi får väl hoppas att vi båda ser till att skärpa oss så vi får våra Mcdreamys som nu faktist trott eller ej är tillgängliga..

image61


Kommentarer
Postat av: Therese

Kärlek är inte lätt ;).

Hur är allt i Degerfors dÅ? Händer de ngt där? :)

2008-03-22 @ 22:18:41
URL: http://tezz86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback