Circus

        2008-12-08| 14:56:33
Fick precis sms från Siba, min dator kommer vara på service längre än planerat...Kul, nee.. Jag saknar baby ju..:( Tur att man har får surfa lite på jobbet annars hade jag dött..

Just de helgen.. Kan ju berätta att lördagsfesten spåra ur totallt.. Först kom jag hem till ett snöigt värmland runt 11 tiden, fortfarande rejällt sliten efter fredagsfesten somnar jag in i päronens underbara soffa, den är utan tvekan den bästa soffan jag någonsin suttit/sovit i! Vid 3 tiden blev det pappas goda mat och sen in i duschen och sen iväg till Johan och Elin och så var det bara att börja dricka igen, Jenny kom dit oxså så vi 3 tjejer dela på 3 vinflaskor på typ 1,5 timme, ni kan ju tänka er hur den här kvällen slutar....Hur som helst, runt halv 7 åker vi ner till Bageriet där det bjöds på super god bosnisk buffe (Suvada hade lagat maten) och massa cider och baileys, sen körde vi igång stereon och shakade våra lurviga som de vore sista kvällen vi festa någonsin typ!! Klockan sprang iväg och strax innan 12 går vi på Statt och möter upp massa underbara människor<3 Fortsätter shaka loss, och jag fick en super fin komplimang av en person som alltid får mig att häpna av alla fina saker han säger till mig! Tyvärr så blev det lite drama, och jag och en kär gammal god vän började bråka och det hela slutar med att hon ber mig dra åt helvete för någonting jag inte ens anser att jag har gjort fel så jag slår igen fönstret på Statt stenhårt av ilska och självklart står då vakt-fan bakom mig och tar tag i mig och tycker det är på tiden att jag går hem, och jaa de kanske de var, tråkigt slut på en annars toppen kväll.. Men det känns ändå som att det bara är ytterligare en kväll i laala-land, av någon märklig anledning så verkar all drama dras till mig..


Söndagen spenderades hos Elin och Johan, vi åt pizza och spela Wii eller hur de stavas jag var grym på Golfen, inte riktigt lika grym på bowlingen men nästan;) Sen var det bara hem äta lite mat och sen iväg med tåget till sthml igen, snabbvisit men jag kommer ju faktiskt hem om mindre än 2 veckor igen..


Älskar "nya" Britney






Kommentarer
Postat av: åsa

men sara..ojojoj ;)

shoppa i helgen blir bra, lördag?

2008-12-08 @ 20:31:46
URL: http://smultronkatt.blogg.se/
Postat av: Karin

Oj vilken kväll.

Ja de där vakterna e lite överallt hihi

Hoppas iaf att det löst sig m kompisen.

Kramar

2008-12-08 @ 21:49:36
URL: http://lillak24.blogg.se/
Postat av: niina

Hellooo Lovee!!!

Saknar dig, synd att vi inte fick tid att snacka i helgen, kommer du hem til jul?

Looooooooove

2008-12-09 @ 21:48:41
URL: http://ninaerhage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback