Piff <3 Puff

        2008-12-28| 18:58:52

 Du är och förblir världsbäst<3 (bild från juldagen)

Igår var det återigen fest, jag och Hanna  och en massa killar, var faktiskt inte alls taggad, hade tänkt åka till Örebro istället, men jag överger ju inte Hannapannan så lätt, och kvällen blev över förväntan! Mysig och rolig och som vanligt lyckas jag med ... går f-n inte en kväll, jag förstår inte vad det är med mig, jag måste lugna ner mig!! Men en sak tog jag det lungt med iallafall och det var tro de eller ej spriten som endast bestod av några få cider, och det är mer än tacksamt idag;) Nu är bara frågan om man ska orka åka in till Örebro för ev fest annars mys med Y eller spara det till en annan dag och ta det super lugnt ikväll?? Den som lever får se;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

du är sötast gumman! jag ska hålla hårt i mina pengar så jag kan komma upp och hälsa på dig snart!

2009-01-02 @ 21:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback