Mys

        2008-12-21| 18:04:47
Nyss hemkommen från Örebro, har gått på stan en sväng, fikat och lunchat! Sov där mellan lör-sönd hos Y..;) Var nämligen på förfest hos honom i Lördags med min ving-man a.k.a Linnea och sen blev det utgång på Klaras, en toppen kväll, hade så himla roligt och natten och halva dagen idag har vi bara liggat i sängen och myst, underbart!! Finns det något underbarare än någon som kysser en i pannan och på kinden hela tiden, pillar en i håret, ligga i sked och bli kysst på axeln och örat i flera timmar? No I don`t think so:)

Hittade en superfin jacka idag halva priset; 350 kr!! Perfekt!! Imorgon blir det fika med min äckel-Nina;P sen mys med Elin!! <3 Ska göra pepparkaks- och saffranscheesecake med syrran oxså, mmm gott!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den där caken lät inte fel alls ;-D

2008-12-21 @ 23:08:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Karin

tack snälla du :)

Jag har gjort naglar på salong förut så jag har bara kollat hur dom har gjort :) Blev riktigt nöjd ;)

2008-12-22 @ 06:33:10
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback