Lucia+ nytt jobb

        2008-12-12| 09:33:41

Samtalen igår gick bra: skönt;)

Idag vakna jag vid 5.30, upp iväg och sen var gick vi luciatåg här på Shell, det var lite nervöst i början men ack så kul:) Ett av de samtalen jag fick igår handlade om nytt jobb, jag hade totallt glömt bort allt vad jag sökt i början när jag flyttade till Stockholm men tydligen hade jag sökt ett servitris jobb på Chaplins bar  och de ringde alltså igår och ville att jag skulle komma och provjobba! Skitkul eftersom det är ett helt nytt yrke för mig, har bara serverat lite enklare på bagarns samt extraknäckt på en kompis bröllop! Så idag springer jag iväg lite tidigare från kontoret och åker raka vägen till kungsgatan för att provjobba fram till kl 3.00 inatt så det kommer bli en sjukt lång dag, får försöka hälla i mig lite redbull eller nåt, men kul ska det bli fast jag är SJUKT nervös!! Sen ska jag provjobba där imorgon mellan 15.30-03 samt på onsdag samma tid! Att jag ska åka hem till värmland nästa vecka och vara ledig i nästan 2 veckor kommer vara mer än välbehövligt! Men det ska hinnas med en hel del när jag är hemma också: Julstök och firande, träffa alla vänner, festa massa och kanske en och annan dejt med Y som jag berätta om tidigare, och nu vet jag några av mina vänner som läser detta som tror sig veta vem Y är, men icke NOT him! Y är fortfarande väldigt hemlig...


Kommentarer
Postat av: Ida Hasselqvist

Jotack, det är bara fint! Hur är det med dig då? :D Haft en bra lördag? ;D

2008-12-14 @ 01:20:54
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback