Calcio

        2009-05-19| 14:20:42
Igår var jag på Råsunda och kollade på sthlms derbyt Djurgården-AIK med massa folk från jobbet, riktigt kul!! Kommer inte ens ihåg sist jag såg en fotbollsmatch live, älskar känslan, gå utanför arenan, adrenalinet pumpar, massa folk, höra ramsorna, låtarna och sen matchen!! Grymt, hejade nog på AIK som var det bättre laget, första halva halvleken var riktigt bra, sen var den ok inget mer. Blev sjukt imponerad av Martin Mutumba nr 19 i AIK han var grym!! Tråkigt att de tog 1,5 timme att ta sig hem en sträcka som i normala fall kanske tar 20 min, allt pga polisen spärrade av halva solna för att supportrarna inte skulle bråka.. Snart är det CL-final oxså, älskade United kommer piska sönder barca, grymt;)


Kommentarer
Postat av: Mimma

net-a-porter, sååå lovely kläder ! dyra som tusan med haha.

2009-05-20 @ 19:26:30
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: emelie

vore superkul att komma, men min mormor och hennes man är här på besök och vi ska äta middag på kvällen, men om det inte blir försent kommer jag gärna efter=)

Puss

2009-05-21 @ 10:33:22
URL: http://emlyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback