Still waiting

        2009-06-08| 22:26:32
I´m still waiting for that love with big L O V E.. När ska någon komma och ta mig med storm? Är måttligt avundsjuk på alla som har underbara partners, förhållande osv.. Jag har aldrig haft ett bra förhållande, aldrig varit lycklig kär (förutom en gång men det var inte världens bästa förhållande direkt..) Kanske är jag för kräsen? Men jag tror på kärlek, jag tror att en dag kommer den där mannen in i mitt liv, han som jag blir tokigt kär i på en gång, och allt kommer vara så självklart med, han som behandlar mig som en prinsessa och avgudar allt jag är och gör och vice versa! Men bristen är väl inte killar i mitt liv, för träffa dem de gör jag, men det är ingen som imponerar mig och jag måste imponeras. Dock så träffade jag en kille i helgen som jag verkligen blev imponerad av, han var sexig as hell, trevlig, snygg, rolig, smart, ambitiös och målmedveten och just de de lilla minustecknet Bög! Just my luck right?;P Han hade oxså pluggat på tillskärarakademin samt även beckmans och skulle nu flytta till London och plugga till designer på saint martins(!), han hade de hetaste haremsbyxorna på sig, kindpussades och älskade min klänning och mina skor, fuckers fuck att han var bög. Tji fick jag och Sanna som hade hoppats på en riktigt killfest i lördags, eller joo killfest var de ju dock var ALLA bögar HAHAHAH:P



Kommentarer
Postat av: fi

2009-06-09 @ 10:37:14
URL: http://lillafi.blogg
Postat av: fi

Nu skickade jag førsta innan jag hann skriva något..

Smart!



Ville bara understryka att vi har all rætt att vara kræsna! Før vi nøjer oss bara med det bæsta. ;D

2009-06-09 @ 10:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback