Midsommar <3

        2009-06-21| 13:59:50

Det är något speciellt med midsommar ;) Måste säga att den här långhelgen som har inneburit fest 4 dagar i rad har varit en av de bästa helgerna någonsin! Den har innehållit allt! Flört, kärlek, glädjefnatt, gråtfest(inte från mig dock) galna bilturer, dans, allsång, spel, skvaller, bakishäng, mygg-attack, nya vänner, gamla vänner, alkohol i mängder, stuttsmatte-hoppning, korvkokning, dj.ande, skavsår, nattvandringar, fika,  jaa allt:) Det bästa är att den inte är slut än, åker nämligen inte hem fören i ottan i morgon så den här dagen blir det fika och myskväll med tjejerna:) Har en triljard bilder på kameran men ingen usb-sladd här så fixar uppdatering på den fronten imorgon när jag befinner mig hemma i bromma!


 

Måste inflika att pirr i magen är den bästa känslan som finns ;)


Kommentarer
Postat av: ewe

haha :P hade nästan glömt bort stuttsmattehoppningen :D o korven va sjukt god! i de stora hela va de en bra midsommar

2009-06-21 @ 16:19:12
Postat av: Anonym

joho, du får ju ett mess nu ;) åhh, lovely. me like

2009-06-21 @ 21:11:24
URL: http://meandcharlie.blogg.se/
Postat av: Karin

Hihi

Så kan det gå :)



Ja vi hade det bra o du m vad jag kan förstå :)



Ha d fint tjejen

//K

2009-06-22 @ 09:57:34
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback