This was not supposed to happen now..

        2009-01-24| 18:46:15
Igår kväll var det avskedsfest för Viktor som ska ut och resa. Var till en början inte alls taggad, men det blev faktiskt en riktigt bra kväll:) Vi började i Alvik på Scandic runt 6-tiden, blev några glas vin och massa mingel, väldans trevligt!! Sen åkte vi vidare till fridhemsplan och gick på någon krog som jag inte minns namnet på, det var ett crap ställe så vi drog snart vidare mot centralen och Bk för lite mat, sen någon pub där jag fick tequila av Sten, den satt sig precis där den skulle och sen var det bara att dra vidare till fashing. De hade salsa kväll så det blev lite dans men satt faktiskt mest och pratade med Viktor, om massa djup skit... Inte så ofta någon förstår mig just om en sak i mitt liv som de senaste åren varit väldigt jobbig, men där i drinkarna fann jag någon som upplevt ungefär samma sak och det hade format honom precis som det format mig. Det vi pratade om stannar mellan 4 öron och det var faktiskt riktigt skönt att prata ut om sådant som jag känner att jag kanske inte alltid kan dela med dem jag står nära och därför var det skönt att få dela det med någon man inte står lika nära.. Men på måndag åker han till andra sidan jorden så det är lite tråkigt precis när vi lärde känna varandra på riktigt.. Och jag är såklart inte avundsjuk åka till thailand och australien i flera månader, nee usch och fy..;P


Blev tyvärr inget Karlskoga idag:( Skulle gärna vara där just nu, mer än gärna.. Men får träffa alla om 2 veckor istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback