No regrets

        2009-02-14| 14:36:04

Myskväll igår:) Kom till ett snöigt Örebro vid 9-tiden, Y mötte mig vid stationen fick en liten kyss sen en promenad i kylan hem till honom, sen kan jag lova att han fick tina upp mig, satan va kallt det var, i sthlm var det 5 + här var det säkert 10 - :S Myste till en film som jag glömt namnet på var en action med Angelina Jolie iallafall, faktiskt bra! Imorse lämnade Y mig för fotbollsträning så jag låg kvar i hans säng en stund sen hämta Pappa mig och nu är jag i Degerfors hos Päronen! Ångrar inte för en sekund att jag träffa Y, han är så mysig, en riktigt gentleman, trendig, cool, trevlig, vi har kul ihop, samma intressen alltid något att prata om och jaa han är riktigt het;) Och så får jag inte glömma hans grymma armar! Kunde inte sluta ta på dem, helt sjuka, jag älskar armmuskler på en kille det måste vara det bästa som finns ! Får se om det händer något kul i Kga ikväll eller om alla ska toffla.. X ska iallafall bli full, funderar på att göra samma sak, dock har jag ingen sprit här fuckers..(Mitt nys favorit svärord, fick så mkt skit av mina tjejkompisar förut när jag sa fitta (erkän att det ordet ligger sååå bra i munnen när man är arg) Så får se om det går att styra upp ändå.. Annars blir det jag, päronen, msaffran och morotskaka och drägla framför Måns inga fel det heller..:)


Kommentarer
Postat av: Mimma

haha den lilla mörka saken, lite rasse ;) förstår dej! lovely. när åker du hem btw?

2009-02-14 @ 21:26:43
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback