Moved on

        2009-02-28| 17:41:37
Nu har jag flyttat!! Sitter just nu i mitt nya rum och fixar, uppdaterar mer sen, ska fortsätta packa upp nu sen blir det tunnelbanan till söder för att umgås med Åsa, Chrille och Pappa, blir film och choklad mumma<3 Sen i natt ska jag ringa Y eftersom jag igår var för full för att svara när han ringde hahaha oh lord.. Tog upp telefonen såg hans namn i displayen hörde signalerna men fatta inte att de ringde utan tryckte bort samtalet i tron att det var min väckarklocka..;P Stackarn, fick allt förklara mig förut...



Kommentarer
Postat av: Mimma

Eeeyyy nu blandar du ihop mej med dej ;) ha

2009-03-01 @ 21:00:15
URL: http://meandcharlie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback