Man vet att man har små bröst när..

        2009-02-25| 18:11:25
tubtoppklänningar i stl xs/s ramlar ner så fort man rör sig lite;P Så frågan är om leopardklänningen ska sys in eller om någon vill köpa den? Superfin, 399 kr och den är din, finns ej kvar på Nelly`s. Hör av dig om du är intresserad! Den blommiga klänningen satt super iallafall:)


Nu vågar jag faktiskt nästan säga att jag är frisk, wiee:) Ska till jobbet imorgon iallafall! Och nu väntar jag på Jonas ska komma hem, jag ska tydligen testköra hans nya Volvo jeep och sen ska han diska så jag kan packa alla mina köksgrejer sen är nästan allting packat fantastiskt skönt:) Så ska jag baka kladdkaka med chokladglassyr mumma! 


Y har så bra musiksmak, där slår han allt x med hästlängder..:P

Kommentarer
Postat av: sandra

sv, jaa, men visst är det så :)

hehe, jag lyssnar också på han "normalt", älskar han, haha:D

2009-02-25 @ 19:07:20
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback