Bry dig?

        2009-04-27| 10:58:08
What is your current obsession? Chai Latte och Vaniljyoghurt med värmda hallon!
Good fika place? Café fix, Waynes, Albert
Do you nap a lot? Nej bara om jag är bakis eller ledsen
Who was the last person you hugged? Sanna
What's my favourite dinner? Italienskt, grekiskt, turkist eller indiskt
What was the last thing you bought? ett par svarta höga klackar:)
What are you listening to right now? The killers Indie Rock and Roll är min current repeat the beat
What is your favourite weather? SOL och VÄRME
What's in your bathroom cabinet? Girl stuff!
If you could have a house totally paid for, fully furnished anywhere in the world, where would you want it to be? Brevid Comosjön utanför Milano, så sjukt vackert!
Favourite vacation spot? Så länge jag får resa är jag glad:) Storstad eller solsemester!
What is your favourite tea flavour? Chai
What would you like to get rid of? Bitterfittor som alltid måste vara negativa till allt och alla, skaffa ett liv för i helvete!
What did you want to become as a child? Diskare hahaha. 
What do you miss? Vänner och familj som inte bor i samma stad som mig. Juliette, Linus, Birgitta och Mormor..:/
What are you reading right now? Metro
What's your favourite brand of jeans? Miss sixty, fornarina, banana republic
Would I live my life differently to how I do now? Jag är nöjd men det finns alltid saker som kan bli bättre men dessa jobbar jag på!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha diskare. Jag ville sitta i kassan på ICA, haha :)

2009-04-27 @ 19:25:38
URL: http://sannaerikssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback