Perfect day

        2009-04-24| 10:17:28
Igår var det verkligen känslomässig bergodalbana, började med att jag kände mig riktigt pepp, gjorde mig i ordning inför de viktiga mötena som jag inte riktigt än kan berätta om, men snart kan jag berätta vad de är lovar;P Sen prata jag i telefon med syster och såklart brast jag ut i gråt när jag berättade allt som hänt, mådde piss och ögonen var helt rödsprängda så jag kunde inte direkt gå iväg så.. Satt på lite pepp musik och satt mig på verandan i solen en sväng tills jag mådde bättre och åkte iväg då. Det gick riktigt, riktigt bra! :) Gjorde verkligen min dag, gick från att inte kunna sluta gråta till att inte kunna sluta le, precis vad jag behövde:) Åkte iväg till syster efter de åt lite lunch och sen köpte jag ett par nya träningsbyxor. Efter de var det ju bara dags att åka iväg och testa byxorna, blev en halvtimme spinning och en halvtimme core, riktigt nice:) Sen hemmagjord köttfärspaj och medium, kunde inte bli bättre! Lite trist som sagt att jag inte kan skriva så mycket mer men det kommer jag lovar:) Så här ser mina ögon ut efter x antal tårar haha jag bjur på den;P Men nu mår jag bra igen gott folk efter en dålig vecka är jag back to old me, go o gla som en kexchoklad :D

Kommentarer
Postat av: Hanna

you go girl!!! <3

2009-04-24 @ 15:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback