Love me or let me go

        2009-04-28| 10:27:59

Hade tänkt vara hurtig och hinna med ett spinningpass innan jobbet, tror ni jag orka gå upp imorse 5.30 när klockan ringde lr? Näe.. Sluta med att jag låg kvar i sängen till 20 i 8 dvs 10 min innan min buss går så blev ingen spinning, får åka och träna ikväll istället, fast egentligen borde jag åka hem och städa, tvätta och laga mat.. Men om jag är jäkligt hurtig kanske jag hinner med allting:)


Skolan var rolig igår, nu har vi börjat med ett par byxor.. Bara 3 lektioner kvar, 2 sy och en mönsterkonstruktion.. Galet fort har kursen gått..Det är både skönt och tråkigt att den snart är klar.. Efter lektionen fick jag skjuts hem av Musse sån lyx att slippa åka tunnelbanan:) Han körde lite galet, han skyllde på att han var turk och att han var nervös av mig haha, men jag var lugn har ju åkt värre bilturer i Alanya;)


Vad håller du på med? Bestäm dig, det är inte rättvisst mot mig att du ska hålla på så där, ge mig inget hopp om det inte finns något, jag vill inte tro, jag vill inte hoppas, jag vill bara glömma..Eller de jag helst av allt vill det är något helt annat men det är väl förstört och försent för det..


Kommentarer
Postat av: MLee

Gina Tricot :) Inte farligt dyrt heller. Tror jag betalade 700 för alltihopa!

2009-04-28 @ 14:40:05
URL: http://mlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback