Fika, grill, vin, och fyllesms!

        2009-04-19| 19:49:22

Denna dag vaknade jag skräll nr 1 jätte tidigt som alltid när jag druckit alkohol, skräll nr 2 bakis så klart.. skräll nr 3 med mobilen precis brevid huvudet 4 missade sms och 2 missade samtal utan att jag hört någonting..


Gårdagen var mkt trevlig, speciellt när Maria tappar min sminkborste i toaletten där Sanna precis gjort nr 1 utan att hon hunnit spola och speciellt när vi brände sönder våra fina stekar, speciellt när vi lekte Sanning och Konsekvens och jag får skicka iväg en miljard sms med diverse konstiga meddelande;P Roligaste var ändå när jag får sms:a till mina 2 senaste ligg:


Hej Goding, tack för senast. Vilken åktur, Yeah. När ska vi ses igen? Den ena var smartare än den andra som svarar:
Hej Gumman, trodde du hade glömt mig. Dig vill jag alltid träffa, när passar de? HAHA, där dog jag kan jag säga;) Stackarn, tror jag skippar att berätta att de var ett skämt och låtsas att det regnar istället:)


Idag har jag vandrat runt halva stan med Sanna för att hitta ett fik, med uteservering där de inte blåste, solen låg på och som hade Chailatte! Slutade i kungsträdgården där vi satt i solen och njöt. Lite kallt och lite väl optimistisk outfit men trevligt ändå:) Efter de begav jag mig till nästa fika på Albert (denna gång inne, thank the lord) med Maria, Emelie, Sofia och även Karin hann svänga förbi, mycket trevligt sällskap och en ännu godare chailatte:)


Kommentarer
Postat av: En tjock en

Chailatte är det inte bara te med mjölk helt enkelt? Kan inte sånt där.

2009-04-20 @ 06:16:50
Postat av: Sara

Chailatte är chaite med mjölk. Chaite är en speciell sorts te med massa kryddor som kardemumma och kanel mm..

2009-04-20 @ 08:57:46
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback