Skakis o bakis?

        2009-04-04| 08:46:06

Igår var det jag som skrattade åt uttrycket idag skrattas jag snarare åt..Skakis o bakis, eh jaa! Vakna kl 6 imorse (varför varför varför måste jag alltid vakna så tidigt och inte kunna somna om hur trött jag än är när jag är full???) och önskade att jag kollat fel i kalendern, men näe, nu är det dags att åka till skolan för mönsterkonstruktion av blus, kanske det svåraste på hela kursen och jag känner lite att jag kanske kommer spy på mönstret och linjalen... Att vara prick på milimetern noga idag känns som en omöjlighet..

Igår då? Sanna och jag delade på en vinflaska, naturgodis och toast hemma hos henne sen åkte vi till sumpan och mötte upp mina kära kollegor, gick till Garbos och hade jäkligt kul en timme över en svindyr drink och massa skämt.. Sen ville Sanna vidare till stan så åkte och mötte upp en nykter Maria, och sen blev det fridays där underbara Sanna bjöd på drinkar! Jag drack en heaven mudshake; baileys, kaluha mm smakade som vanilj och chokladglass! Sen prövade vi att gå in på ambassadör, men nånstans i kön kom jag på att det var dags att tänka på morgondagen (läs idag) och åkte hemåt lite för fjortisfull..Eh jaa fjortisfull var nog ordet igår, fy f.n illa!! Så idag mår jag som jag förtjänar.. Time to be serious now, I´m off!


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag mår som en prins! Har tom varit ute och gått haha :) Vi ses sen på pumpen, och nej, du får inte skippa den :P

2009-04-04 @ 09:09:06
URL: http://sannaerikssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback