Muskel

        2009-04-15| 09:11:30
För er som tränar på Sats kan jag verkligen rekommendera Sats Muskel, 55 min funktionell styrketräning. Tanken är inte att man ska ta massa tunga vikter och få biffiga muskler utan man ska stärka de delar och muskler som kroppen använder sig av i vardagen, perfekt för mig som har haft problem med både knän och rygg. Nu låter det som jag är hundra år gammal, men man får lätt problem när man hängt i stallet sen barnsben, ridit runt i 20 minusgrader, lyft tungt, stått och kratsat en triljard hovar osv osv.. Åh va jag saknar hästar nu..!


Kommentarer
Postat av: Ordboken

bensbarn :)

2009-04-15 @ 22:56:36
Postat av: Sara

haha oj då! ändrat:)

2009-04-16 @ 07:49:40
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback