Wiee:)

        2008-05-14| 19:48:57
Alltså just nu är livet MERAVIGLIOSO!!!!!;) Dvs Underbart för er alla som inte kan italienska..:P Har ett jätte roligt jobb, med underbara kollegor, jag skrattar konstant när jag är där:) Jag har shoppat massa, massa, massa fina grejor, klickade bland annat hem en order på 1800 kr från asos här om dagen som jag sitter och väntar på..:) Samt var i Örebro igår och shoppade för några tusenlappar, vart en del påsar med super mycket fina saker:)  (Bilder kommer komma senare;)) Jag och mina två pinglor har bokat resan till ALANYA igår, 2 veckor med bara sol, värme, bad, drinkar och PARTY;) Samt det finns en underbar människa som jag tänker lite extra på och denna är cute, cute, cute;)

Nu ska jag äta en Sarah Bernhardt och sy lite fina klänningar;) Wiee

image102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback