The one

        2008-12-26| 21:06:41
Varför skulle jag ramla in i honom med stort H igår för? Hade faktiskt nästan glömt Honom.. Men neej, vi alla har väl en sån där person som man aldrig kommer över helt? En sån som hjärtat hoppar upp i halsen när du ser och du blir helt tafatt och inte vet vad du ska säga och bara vill hoppa upp i hans famn och aldrig sluta kyssa honom:

Han: Nämen hej, det var länge sen man såg dig!
Jag: Eeeeööhh joo (resten av samtalet är en total blur, kan bero på alkolhalten i min kropp eller faktumet att jag hade hjärtat så högt i halsen så jag tror de höll på att ramla ur..)

Återstår att se om jag råkar ramla in i honom något mer snart då vi tydligen bor i samma stad numera..it`s a small world, very small..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback