Snabbis..;)

        2008-12-01| 11:40:54
Tänkte uppdatera en liten snabbis.. Var lite tomt på inlägg här då jag inte suttit vid datorn på nästan hela helgen..

Fredag: Träffar en full kille på tunnelbana kl 6 på morgonen vars flickvän varit otrogen med hans bästa kompis och blivande kollega, stackarn!! Glömt smartcardet hemma, får hysteriskt springa runt och ringa runt för att kunna jobba, var på jobbet 6.30 kunde inte börja jobba fören 7.30..God lunch ute på Bällsta med kollegorna, Low calorie lamm, vitlök, rotfrukter och vittvinsås! Shell bjuder på bullar till fredagsmötet i vanlig ordning! Hem en snabbis sen pendeln till Flemingsberg och möter darling Elin<3 Lagar nudelwok och äter onyttigheter framför Idol, båda somnar i soffan strax efter 8:P


Lördag: Elin lurar upp mig tidigt på morgonen, ligger och pratar i sängen ett bra tag, sen in till stan: shopping (hittade ett par svarta jeans, en stormyströja och underkläder! Café fix äter godaste maten i stan= mousaka! Elin får migrän, stackarn..:S Emelie möter upp oss, sen hem till snälla Åsa och Chrille som lånar ut sängen till Elin en sväng. Efter det hem till Emelie och Oscar! Spelar cluedo, väldigt roligt men jag tappa bort min egen taktik och blev slagen på mållinjen av Emelie..:( Sen till gärdet och göra oss heta inför middag på Caliente med Ami och Angelina! Tapas och delar en vinare med Emelie;)


Söndag: 13 timmar häst!! Globen horse show närmare bestämmt, stortjöt till Briar och Brinks kyr, sista gången min STORA idol är med i Globen, tack för alla underbara år och alla fantastiska pogramm!! Horseballen var roligaste att se, en typ av rugby på häst, heta fransmännen vann, kul att se bygg-Matte vinna stjärnornas hoppning, het han med;) Tyvärr vann ingen av mina favoriter: Briar eller Painted black dressyren men det var kul ändå!

Kommentarer
Postat av: Elin

tack för en helt underbar helg, saknar dig redan ;)

2008-12-02 @ 17:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback