Så fruktansvärt onödigt..

        2008-12-06| 07:52:18
Gah nu sitter jag här och ska snart iväg till flempan och ta tåget hem, saken är inte som jag skrev igår att jag kommer vara bakis.. Nee jag är fortfarande full, snurrar sjukt mycket i huvudet och jag fattar inte riktigt hur jag ska palla med detta men.. den som lever får se..Gårdagen bjöd på mycket roligt MEN de tar vi inte här;) För övrigt kan jag inte annat än att återigen understryka hur mycket jag hatar SL på nätterna...

"Jaa han ser sjukt bra ut, problemet är bara att han har lite svårt att räkna till 7"

"Jag är inte en snäll kille, jag kommer antingen försöka hångla upp dig eller tjäna pengar på dig, fast jag är ju schysst och berättar det för dig"

HAHAHAHA jag dör!!! Sen så var det ju de där med Haremet...

Kommentarer
Postat av: åsa

haha. åh, det är så hemskt att vakna upp och fortfarande vara full ;) hoppas det gick bra för dig! pussa katterna

2008-12-06 @ 13:00:59
URL: http://smultronkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback