Översvämning

        2008-12-10| 10:58:18
Igår när jag kom hem var jag helt förstörd, känns som att jag inte fått en hel natts ordentlig sömn på flera veckor, och jaa varför? För att jag inte fått det, för att det alltid är någonting som pysslas med och så rinner tiden iväg och sen slutar det med att jag sover max 6 timmar/natten vilket är alldeles för lite för lilla mig.. Hur som helst jag hade lovat min Kombo Jonas att laga mat, min goda kycklinggryta som han tjatat om.. Men jag skulle bara lägga mig i sängen en liten stund och kolla på Las Vegas först tänkte jag.. Så bra gick de, runt 7-tiden väcker Jonas mig och är så hungig att han börjat med maten, så vi lagade den ihop, god vart den:)

Sen skulle jag bada, medans jag tappar upp badkaret spelar Jonas, polacken och Fredrik dvs tripp, trapp, trull i vårt hus (vi bor längst upp, polacken under oss och Fredrik under polacken) basen i bott och försöker se vem som kan få huset att skaka mest typ, haha lite roligt, men jag var så inne i att välja låtar med mest bas i att jag glömde bort badet och tillslut kommer jag på det. Hoppar upp, svär lite och springer in i badrummet och ser att det precis börjat rinna över och nu är en mindre sjö på golvet..:S haha bara jag som lyckas med sånt!!

Sen efter jag liggat och plaskat runt i över en timme i badkaret så hände något trevligt, men I`m not gonna tell u what, men handlar såklart om L O V E ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback