No stress!

        2008-12-03| 10:32:44
Igår var halva gruppen sjuka på jobbet så var lite halvkaos, massa fax, mail och telefonen ringde i ett... Men idag är det lite lugnare iallafall, de spela denna låt på radion imorse.. Bara pirrar i hela magen när jag hör den!! Den är så Alanya, åkte nämligen dit dagen efter jag jobbade min sista dag på Tc, hade bara sagt upp mig utan att veta exakt vad jag skulle göra när jag kom hem, visste bara att det var dags att ta sig vidare från allt vad som hette Transcom och Karlskoga..Så jag bytte jobb mot att ligga vid poolen bakis i värmen, surfa lite på badmadrassen, spanna in heta killar, gå ut och dansa hela natten på baren, kyssas under stjärnorna, galna beachpartyn osv osv.. Jag ångrar inte det för en sekund!!

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Låter som nånting jag skulle göra :) Duktigflicka, man lever bara en gång. Pusss

2008-12-03 @ 12:25:14
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback