Jäkla singelliv..

        2008-12-04| 17:05:35
Alltså egentligen ska jag inte klaga, jag älskar singelivet, de har många fördelar:

Man kan göra exakt vad man själv vill, när man vill och hur man vill
Man kan flörta utan att få dåligt samvete
Man slipper alla småbråk om ingenting
Man kan leka runt och festa obehindrat
osv osv

MEN just nu går inte mitt kärleksliv som jag vill.. Jag har just nu 2 intressanta på G, vi kan kalla dem x och y.. (Ni som brukar läsa min blogg vet att jag ytterst sällan skriver en killes namn här) Jag vill helst ha X och vi hade de grymt förut men nu har jag fått veta att han inte är ute efter ett förhållande och det är inte jag direkt heller, men han är underbar och jag vill träffa honom mer, men han har varit lite off senaste tiden, svår balans gång, ska man vara för på eller av? Förmodligen något mitt i mellan men det är en svår jäkla balansgång... Sen har vi min nya flört Y, riktigt på riktigt het, men vill jag verkligen ha honom? Vill träffas absolut, men vill inte springa in i någonting, och VARFÖR VARFÖR ska jag alltid bli lite av när en kille är på?? Suck... What to do???

Kommentarer
Postat av: linnea

darling de låter som om vi måste ha myskväll snarast!! när kommer du hem? vill veta allt om x o y ;) saknar dig när du är såå långt borta.. puss

2008-12-04 @ 18:44:37
Postat av: Ida Hasselqvist

fin blogg. allt bra med dig? :D

2008-12-04 @ 19:36:01
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback