Dreams can come true, right?:)

        2008-12-30| 13:49:58
Inatt kunde jag verkligen inte somna, slutade med att jag gick upp och trampade lite på maskinen kl 2.30, normalt? Nee.. Somnade till slut runt 4-tiden..Vad är då anledningen till att jag inte kunde somna? Jo, mina tankar var långt borta.. Fick nämligen ett sms från  X igår där han frågade om jag ville dra på en back-pack resa med honom 2010! Åh va jag vill, så hela natten igår låg jag och planerade vart vi skulle åka, vad vi ska göra, vad jag ska packa osv osv.. hehe Ni som känner mig vet att det inte finns mycket jag tycker om så mycket som att resa, och ända sedan jag kom hem från jorden-runt resan har jag viljat åka igen på nya äventyr, men jag har inte vetat vem jag ska åka med då nästan alla mina vänner pluggar, inte har råd, har pojk/flickvänner de inte vill lämna osv osv.. De sjuka är att jag satt och pratade om detta med min syster för inte alls många dagar sen och då nämnde jag att X vore den perfekta att resa med! Utan att någonsin nämnt detta för honom hör han alltså av sig från andra sidan jordklotet och undrar om jag, lilla jag av alla människor han känner vill åka med Han, jaa Han, X, mr perfect! Så nu är det bara vänta på att han ska komma hem från semestern så vi kan börja planera!!:D Under tiden tänker jag fira nyår med Y..;P

Bali, Nya Zeeland nästa? :D

Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Ojoj massa X och Y, va hemlig du är ;)

2008-12-30 @ 19:45:14
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: JULIA

dom där bilderna ser inte lite lockande ut..

2008-12-30 @ 19:52:53
URL: http://juliakrull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback