Yeah;)

        2008-08-27| 11:19:24
I got what I came for;) Lya fixat nu känns riktigt skönt, inget mer sökande!!! Iofs ska jag kolla på en till lägenhet idag vid 16-tiden, men jag funderar på att skita i det.. Hur som helst de var igår kväll allt föll på plats, jag satt mig på pendeln mot tumba för att träffa Jonas och hans lägenhet. Allt var toppen, vi klickade direkt och han sa att vill jag bo där så får jag det! Så jag ska ge besked i eftermiddag, sen är det bara att skriva kontrakt och sen flyttar jag in den 25/9:D Äntligen!!!! Lägenheten är en stor fin ljus 3:a precis i tumba centrum, tar 22 min med pendel, balkong, bad, tvättmaskin och diskmaskin direkt i lägenheten, nära till allt: sjö, joggingspår, centrum, affärer och pendeln. Super mysigt uteplats där man kan grilla, festa och sola! Krypavstånd till ett ganska bra uteställe som Jonas sa.. Kunde faktiskt inte bli bättre, och jag är så lycklig!! Nu ska jag bara börja leta jobb....

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja jag längtar efter dig! Jag kommer till Kga i helgen kanske kan tä en fika och prata om din flytt?vi kommer ha så kul när du flyttar hit!!puss

2008-08-28 @ 21:03:29
URL: http://emlyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback