Life is not measured by the breaths we take but..

        2008-09-01| 16:40:42
Ibland gör man saker som är lite väl ogenomtänkta..kallas man för Laala gör man såna saker lite väl ofta...Speciellt när de är alkohol med i bilden... Nog sagt om de, jag är iallafall inte så knäpp att jag lägger mig mitt i vägen och leker The notebook;P Iofs är vi båda två så knäppa att vi springer genom halva stan askalas i klackar för att slippa betala inträde, ringer och fyllesmsar hej-vilt och jaa annat oxså.. Vem den andra personen jag skriver om kan ni nog gissa själva, min älskade andra hälft typ<3 hehe you and me and some alcohol is way to crasy...;P

Har försökt få tummen ur och skriva ihop en snygg cv så jag kan börja söka lite jobb, men det är så förbannat tråkigt.. Mkt roligare att lyssna på musik, vara ute i solen och drömma sig bort;) Bjuder på en
härlig sommarparty låt måste ju passa på innan sommaren är slut!!





Kommentarer
Postat av: lissa

jag älskar verkligen den filmen!!!!

2008-09-01 @ 21:12:04
URL: http://chayse.blogg.se/
Postat av: Elin

tsss.. men kul har vi ihop iaf!



love you pumpkin <3

2008-09-02 @ 10:04:06
Postat av: Sara

Åh ja Elin <3 love u 2

2008-09-02 @ 18:59:39
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback