Time to say bye-bye

        2008-09-20| 00:59:05
Då var dagen inne då det var dags att lämna Karlskoga bakom sig och flytta till Stockholm! Om ca 8 timmar åker vi iväg med all packning mot Tumba, min nya lägenhet, min nya rumskompis och mitt nya liv.. Känns helt ok faktiskt;) Hoppas att de blir en bra start på någonting nytt och spännande..

Har precis varit på kräftskiva med alla goa värmländska tjejer, snackat massa skit och druckit lite cider mkt trevlig avslutning, och imorgon blir de fest på nybrovägen i think;)

Nu ska jag sussa sista natten med Elin i världens skönaste soffa med mina söta kattisar runt omkring mig... Men hey allt finns ju kvar, och jag finns ju kvar bara en bit bort..:P


Kommentarer
Postat av: Elin

har aldrig kännt mig såhär tom förut! vad gör man utan sin bästa vän? saknar dig redan massor!

2008-09-21 @ 13:11:54
Postat av: Alexzandra

Visste inte att du dragit till sthlm redan : ) good luck! Är oxå sugen på något nytt här till årsskiftet. får se vad det blir.

2008-09-23 @ 16:15:29
URL: http://alexzandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback