Boys are not nice men

        2008-09-30| 23:52:13
Ok, nu är det dags att ta det där inlägget som jag har fnullat på ett tag... Som jag vet min käre floppis vill att jag ska skriva oxså, och darling allt för dig;)

Det handlar om killar, killar som verkligen verkar vara från en helt annan planet, som lever i sina egna världar och hör det dom vill höra och ljuger om dittan och dattan och ska spela macho inför sina vänner, playa runt med tjejer eller åtminstone försöka.... Jag skriver detta för att det har hänt lite väl många insidenter i både mitt och mina flickors liv den senaste tiden, där dessa så kallade män beter sig som svin... Jag kan oxså playa runt osv men jag har iallafall mage att stå för att jag gör det och inte ljuga om vad jag har gjort eller inte gjort.. Annat är för mig bara löjligt.. Och vad är grejen med alla dessa mytomaner? Börjar helt enkelt tro att ni killar som ljuger hela tiden, faktiskt lever i någon slags fantasi värld och tror på de ni ljuger ihop.. Har iallafall med åren lärt mig att inte lita på killar, det finns ett fåtal som jag litar på och de kan jag räkna på en hand utan att ens använda 50% av mina fingrar..Sorgligt men sant! Det tragiska är att det är ni killar som förlorar på att bete sig så här, för förr eller senare kommer sanningen alltid fram och jag och många andra tjejer tycker att ärlighet är otroligt viktigt.. Min dröm-man är en kille som är man nog att alltid vara 100% ärlig även om han gjort något mindre bra, alla människor gör trots allt misstag och då kan man stå för de och be om ursäkt!

Och killar, vi tjejer gillar oxså att ha sex, men va fan, ni kan inte alltid få vad ni vill ha och ett nej är alltid ett nej, och beter ni är som svin för att få så mycket sex som möjligt så lovar jag att det kommer sluta med att ni inte får något överhuvudtaget, för oftast är ert betende så jäkla genomskinligt....

När jag ändå är igång, nej, nej, nej det är inte sexigt med en kille som ska leka macho och skryta om allt mellan himmel och gjord och spela cool... Nej tacka vet jag riktiga män som vågar vara sig själva, stå för sina åsikter och handlingar och faktiskt inte ligga med allt med 2 ben...


Kommentarer
Postat av: ewe

är på din sida jag!! puss

2008-10-01 @ 00:01:56
Postat av: Klara

Man kan inte göra annat än hålla med dig!

Hur trivs du i storstaden förresten? Kram Klara

2008-10-01 @ 10:29:20
URL: http://claricce.blogg.se/
Postat av: Anonym

girls are not nice men!

2008-10-02 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback