I would be so perfect for you cause I know you deserve it

        2008-10-08| 20:40:36
Ok, de här kommer bli ett extremt cheesy inlägg...


Den här kvällen har mitt hjärta bultat riktigt riktigt hårt och fort... Har fått ny luft i lungorna känns de som...Vet du om hur galen jag är i dig??? Vet du om att jag tänker på dig, på våra få men underbara nätter? Jag är helt galen som känner så här för jag känner inte ens dig, de måste vara ödets ironi, jag som nästan aldrig blir kär, får såna här starka känslor för en kort sommarromans som vägrar försvinna ur mina tankar och mitt hjärta... Jag känner mig som 14 årig skoltjej.....
 De här är så inte jag....


Kommentarer
Postat av: Elin

honey, honey..

2008-10-09 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback