On a roll

        2008-05-22| 22:52:00
Mamma tycker jag är inne i ett flyt just nu, har turen med mig så att säga.. Och well jag tror ta i träd att hon har rätt!!:) Som jag tidigare skrev vann United Premier Leauge, här om veckan vann Inter Serie A, denna första riktiga segern jag fick fira med dem, och igår kväll efter en helt spektakulär match vann United över Chelsea och tog hem Champions Leauge!! Jag var helt exalterad och hoppade upp och ner, skrek, bad till gud, skrattade och grät..haha det är så bra fotboll ska vara! Det slog nog till och med 98/99 säsongen...

Idag fick jag det glädjande beskedet att jag har gått vidare till interjuv för Ky utbildning på Stockholms internationella handelshögskola, vart jätte glad eftersom de gallrar bort ungefär 2/3 av de som söker.. Nu ska jag bara klara interjuvn puh.. Skulle vara riktigt underbart att flytta till stockholm och börja plugga.. Men kommer jag inte in där kommer jag väl in på någon av de andra skolorna jag sökt förhoppningsvis:P

Idag var jag och Mami på Ikea, eftersom jag fyller år om en vecka fick jag välja diverse bra att ha grejer tills jag flyttar som Mamma så snällt betalade:)

Och har även ridit Peach idag, första gången på flera månader som jag red, var underbart att dundra fram i skogen och känna alla muskler jobba under sig..:) Var faktist lite orolig innan eftersom jag inte ridit på ca 1 år, men det var som att cykla bara hoppa upp, kroppen är väl van eller nåt...

image110

Kommentarer
Postat av: åsa

du har en syster som skulle tycka det vore jättekul om du flyttade hit också :)
kul att du får rida igen :) kram

2008-05-23 @ 12:12:32
URL: http://smultronkatt.blogg.se
Postat av: Sara

Jaa, tänk va kul vi skulle ha de:) måste bara klara interjuvn och sedan fixa lägenhet.. yes box ska rida varje dag i över en vecka nu på söta peach:)

2008-05-23 @ 12:36:58
URL: http://laala.blogg.se
Postat av: Alexzandra

Tills du flyttar, syftar du på sthlm då lr ska du ha en lägenhet här i stan först? :-S Blir det Sthlm för dig i höst så kan du räkna med att någon vill hälsa på o partaja ;D

2008-05-23 @ 14:23:56
URL: http://alexzandra.blogg.se
Postat av: Sara

det blir lägenhet i sthml, känns lite onödigt att skaffa lägenhet i lilla kga bara för 3 månader..:P Det är klart du ska komma upp och festa :)

2008-05-23 @ 15:25:12
URL: http://laala.blogg.se
Postat av: emelie

det vore helt perfekt om du flyttade hit till hösten, gud va roligt vi skulle ha! Saknar dig min älskling
puss

2008-05-29 @ 10:18:55
URL: http://www.emlyb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback