The perfect date

        2008-07-19| 17:10:59
Som ni kanske har märkt har min blogg tagit lite semester den senaste veckan, vilket faktist var ganska skönt:P Jag har haft fullt upp ändå, med träning, jobb, vänner och annat kul..:)

Igår kväll och idag har jag haft the perfect date, vi har haft jätte mysigt, varit ute och ätit god middag på en av mina favoritresturanger, myst till massa filmer, promenerat längs stranden, liggat och pratat halva natten och idag har vi stannat i sängen tills nyss och bara myst med pussar och kramar;) Kändes jätte bra och jag hoppas på favorit i repris soon, och för er som inte redan vet vem min date var så är det en secret;P


Kommentarer
Postat av: Elin

tss... pysmys ;)

2008-07-20 @ 20:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback