Sthml

        2008-07-14| 20:20:11
Gud va jag är trött idag... och imorgon jobbar jag från 5.30-18.30..:S Så bättre blir de väl inte.. Bara 11 arbetsdagar kvar, sen steka i Alanya i 2 veckor och sen blir det Stockholmsflytt minsann..:)

Som jag tidigare nämt har jag haft väldig ångest över vad jag ska göra, men i söndags när jag, Marie, Elin och Angelina låg och bakisdegade kom det som en blixt från klar himmel, Marie och jag flyttar till Stockholm för att jobba :) Yeah, f-n va kul vi kommer ha det, ska bara hitta en lägenhet och jobb, men nu vet jag iallafall vad jag vill/ska göra och det känns wunderful!





Kommentarer
Postat av: emelie

o yes bebi kom till mig, vi kommer ha såååå kul!=) Pusss

2008-07-15 @ 22:59:30
URL: http://emlyb.blogg.se/
Postat av: per

härligt att du vet vad du ska göra! kul för dig!

allt jag vet är att imorgon ska jag på kryssning, mer vet jag inte :)

2008-07-16 @ 00:10:52
Postat av: Sara

Åh jaa vi kommer ha så kul gumman=)



Härligt Per hoppas kryssningen var till belåtenhet:)

2008-07-19 @ 16:39:43
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback