Välkommen hem...

        2008-08-15| 13:40:53
Fick de värsta mottagande man kunde få av Sverige, först är planet försenat i 5 timmar, sedan kommer man hem till ett iskallt och regnigt Sverige, sedan är bilen stulen från långtidsparkeringen!! Då ångra man sig inte alls att man åkte hem.. Jag och Elin som redan hade funderat på om vi skulle stanna kvar, säsonga lite med Anders, har ju inte direkt mkt att komma hem till.... Så vi satte oss på bussen från hotellet med tårarna i halsen och spelar Another day med East 17 på mobilen och så säger jag ser jag Baran när vi åker förbi hotellet kommer jag börja tjuta.. Och ni kan ju sedan gissa vem jag ser då!! Jag börjar tjuta och Elin börjar oxså inte många sekunder senare... Sen blir de ju inte mkt bättre av att bussen åker förbi alla de där ställena i Alanya som man har massa minnen till typ där Baran stod och vänta på oss alla kvällar när vi smitit iväg med våra turkar från hotellet, där jag Elin och Stoffe stod och vänta på en full Filip en halv natt, där Filip stod och höll om mig medan man hörde den ekande bönen till Allah...Så vi satt där i bussen gråtandes och åkte till Antalaya och flygplatsen vägen längs havet och kollade på den vackra solnedgången.. Summa sumarum: the time of our life!!!


Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Men va? Hur kan en bil bli stulen från en långtidsparkering? :-S har man ingen garanti? övervakningskameror?

2008-08-15 @ 15:11:35
URL: http://alexzandra.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej de är helt dumma i huvudet, kommer aldrig mer parkera där, först trodde de inte på att vi kom ihåg vart vi parkerat så de lät oss stå ute i regnet i sommarkläder i en och en halvtimme medan de åkte runt hela parkeringen och kollade sen fick vi reda på att bilen var stulen då sa de inte ens förlåt och hjälpt oss inte att kontakta polisen eller något utan de enda de gjorde var att de bjöd oss på parkeringen, bilen hade ju inte ens stått där i 2 veckor...! och kamerafilmerna sparas inte och de filmar bara när man åker in och ut ifall man behöver hjälp alltså ingen garanti alls...

2008-08-15 @ 18:22:05
URL: http://laala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback