I`m a busy lady..

        2008-04-24| 21:48:56
Alltså f-n va svårt det ska vara att hålla denna blogg vid liv..;) Försöker vara duktig och skriva men sen wips har det gått en vecka och ja ni märker väl själva: niente... Har fullt upp hela tiden faktist, och det är verkligen så..Ex idag: 
6.45 vaknar, gör mig i ordning.
7.25 åker från Jimmy till jobbet.
8.45 börjar jobba
17.30 slutar jobba, åker hem.
17.50 Hemma, äta mat, göra mig i ordning ringa lite samtal
19.20 åka till gymmet.
19.50 Pump
20.50 åker hem
och nu 21.30 sitter jag här.. En helt vanlig dag, hur folk hinner blogga flera inlägg varje dag är för mig ett mysterium...

Imorgon ska jag jobba 9 timmar; alla rutiner ska ses över och processer och flödesscheman ska byggas samt det vanliga tugget så blir en lång dag..Sen blir det födelsedagsfest med grillning och kubb (sommar!!) för Mikalea:)

Mys, god mat och Manchester United; sammanfattar min mysiga dejt igår ;)
image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback